Czas na następcę MojeMafie.
STWÓRZ MOJĄ GRĘ!
 
 

Login właściciela gry

Forget? Zaloguj się
MojaMafia.pl
54.529
368.189
1
 
 
MijnMaffia.nl
201.845
1.128.408
83
MeineMafia.de
74.807
400.582
35
MaMafia.fr
57.819
410.753
23
MojeMafie.cz
27.887
279.797
22
MafiaCreator.com
73.344
240.598
1
MafyaKur.com
50.296
316.689
0
MinMaffia.se
15.064
60.912
0
MoyaMafia.ru
2.787
5.231
0
MafiaCreator.ro
23.249
246.509
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0
MiMafia.com
12.693
37.118
0
 

Czy była by taka możliwość :?

Kripser25 - 01 | 16:35 


sila-i-wdziek
86 członków
Czy moglibyście zrobić tak by już nie bylo pkt siły bo to beznadzieja poniewaz każdy zna wynik pojedynku w 99% i każdy gracz przeznacza całą kasę na siłe więc po co kogoś lać jak dostane może z 1 tys. ?
Zamiast tego mogły by byc pkt które by gracz dostawał za wygraną walke a tracił za przegraną. A siła broni by nadal istniała tylko np. by sie kupywało broń i wybierało którą atakujemy więc nikt nie wie kto z jaką siłą atakuje i to zalezy od ilosci kasy na koncie. Przeciwieństwem tego by była obrona składajaca sie tak samo z wybranych jednostek. A żeby było ciekawiej jeżeli kupimy jakąś broń to ona pobiera nam z kasy co godzinę np. 1 zł od 1 jednostki (zalezy jaka by to była broń ) . A żeby na tym też można było zarabiać były by jednostki które można by było kupic np. tylko za Kamienie życzeń ( które trzeba przeciez kupić ) . Oczywiście by fabryki amo (amunicji) były dalej potrzebne każda broń by potrzebowała odpowiednią ilość amo (amonicji).
Wiem że pewnie nie liczni to przeczytali ale chciałbym by to wprowadzono .

Gdybyście już nie potrafili tego zrobić to proszę zmieńcie cos z tymi atakami bo to jest beznadzieja i czasami aż wstyd zaprosic kumpla do gry , bo gra polega tylko na bici słabszych i nawet jak ktoś cie zaatakuje i przegrasz to i tak ta przegrana nie jest wliczana do rankingu, więc spokojnie można zachowac czyste konto. Krótko mówiąc jak masz kase to poziom gry spada do 0 a kase łatwo załatwić.
PS: Dziękuje tym co przeczytali mój post .

Ostatnio zmienione przez Kripser dnia 2014-01-25 4:38 PM.